Pomoc maszfakture.pl

4.2.6.1 Pomoc zdalna

Zdalna pomoc umożliwia skorzystanie z porad konsultanta w celu rozwiązania problemów z portalem lub aplikacją maszfakture.pl. Aby uruchomić zdalną pomoc, należy postępować zgodnie z poniższą procedurą:

    • Na stronie internetowej maszfakture.pl należy w pierwszej kolejności z poziomu Menu [Pomoc] kliknąć przycisk [Zdalna pomoc konsultanta maszfakture.pl, co prezentuje poniższa grafika.

    • Następnie w oknie lub karcie domyślnej przeglądarki internetowej nastąpi przekierowanie na stronę pomocy zdalnej, co prezentuje poniższa grafika.

    • Następnie w zależności od posiadanego systemu operacyjnego na ekranie pojawi się okno [Zapisywanie jako], w którym należy wybrać miejsce zapisu pobranego dokumentu. Poniższa grafika prezentuje wspomniane okno wraz z przykładową lokalizacją, w której zostanie zapisany plik.

    • Kolejny krok to uruchomienie pobranej aplikacji. Tuż po włączeniu programu na ekranie pojawi się komunikat o warunkach korzystania z pomocy zdalnej, przedstawionej na poniższej grafice.

    • Po zaakceptowaniu warunków na ekranie pojawi się okno [Zdalna pomoc], z którego podajemy konsultantowi maszfakture.pl identyfikator i hasło sesji. Dane te są potrzebne do poprawnego podłączenia.