Pomoc maszfakture.pl

2.2.1 Dodanie systemu handlowego

Proces dodawania systemu handlowego do maszfakture.pl przebiega według następującej procedury:

  • Konfiguracja systemu handlowego

Poniższa grafika przedstawia początkowe okno kreatora dodawania systemu handlowego, które pojawi się podczas pierwszego uruchomienia programu. Klikamy w nim przycisk [Dalej].

  • Wybranie wykorzystywanego systemu handlowego

Kolejnym krokiem jest wybranie z listy wykorzystywanego systemu handlowego. Jeśli na komputerze, na którym zainstalowaliśmy maszfakture.pl, znajduje się program handlowy wyszczególniony na liście, to zostanie on automatycznie wykryty i umieszczony na górze listy oraz oznaczony pogrubioną czcionką. W przeciwnym wypadku należy ręcznie wybrać program z listy.

W zależności od wybranego programu handlowego jego szczegółowa konfiguracja znajduje się pod jednym z poniższych linków:

2.1.1 maszfakture.pl (moduł do wystawiania faktur)
2.1.2 Inny
2.1.3 Wapro WF-Mag
2.1.4 Symfonia Start Handel
2.1.5 Symfonia Faktura
2.1.6 Symfonia Start Faktura
2.1.7 Symfonia Handel
2.1.8 InsERT SubiektGT
2.1.9 Comarch Optima ERP Handel

  • Pobranie danych z systemu handlowego

Po naciśnięciu przycisku [OK] program maszfakture.pl pobierze faktury sprzedaży oraz zakupu od daty rejestracji w systemie i miesiąca poprzedzającego rejestrację. Poniższa grafika przedstawia pobrane dokumenty.

Pobrani zostaną również wszyscy kontrahenci wprowadzeni w systemie handlowym i umieszczeni na liście w menu [Kontrahenci]. Poniższa grafika przedstawia pobranych kontrahentów.