Pomoc maszfakture.pl
3.2.1 Dodanie systemu handlowego
Proces dodawania systemu handlowego do maszfakture.pl przebiega według następującej procedury:
- Konfiguracja systemu handlowego
Poniższa grafika przedstawia początkowe okno kreatora dodawania systemu handlowego, które pojawi się podczas pierwszego uruchomienia programu. Klikamy w nim w przycisk [Dalej].
- Wybranie wykorzystywanego systemu handlowego
Kolejnym krokiem jest wybranie z listy wykorzystywanego systemu handlowego. Jeśli na komputerze, na którym zainstalowaliśmy maszfakture.pl, znajduje się program handlowy, wyszczególniony na liście, to zostanie on automatycznie wykryty i umieszczony na górze listy oraz oznaczony pogrubioną czcionką. W przeciwnym wypadku należy ręcznie wybrać program z listy.
W zależności od wybranego programu handlowego, jego szczegółowa konfiguracja znajduje się pod jednym z poniższych linków:
2.1.1 maszfakture.pl (moduł do wystawiania faktur)
2.1.2 Inny
2.1.3 Wapro WF-Mag
2.1.4 Symfonia Start Handel
2.1.5 Symfonia Faktura
2.1.6 Symfonia Start Faktura
2.1.7 Symfonia Handel
2.1.8 InsERT SubiektGT
2.1.9 Comarch Optima ERP Handel
- Pobranie dokumentów z systemu handlowego
Po zakończonej konfiguracji program maszfakture.pl pobierze faktury sprzedaży oraz zakupu od daty rejestracji w systemie i miesiąca poprzedzającego rejestrację. Poniższa grafika przedstawia pobrane dokumenty.