Pomoc maszfakture.pl

1.3.1 Firma

Karta [Firma] zawiera informacje odnośnie danych teleadresowych firmy. Znajdziemy tutaj dane, które podawaliśmy podczas konfiguracji aplikacji maszfakture.pl. Zostały one podzielone na kilka sekcji:

    • Dane rejestrowe
    • Szczegółowe informacje

Wybrana podczas konfiguracji początkowej metoda rozlicznia podatku VAT.

    • Adresy

Miejsce pozwalające na wprowadzenie kilku adresów. W celu dodania nowego typu adresy należy kliknąć przycisk [Dodaj]. Na ekranie pojawi się okno [Nowy adres] zgodnie z poniższą grafiką:

W oknie [Nowy adres] wybieramy odpowiednie typ adresu: Niezdefiniowany (domyślnie zaznaczony), Podstawowy, Korespondencyjny, Dostawy lub Wysyłki. Następnie wprowadzamy odpowiednie dane, zgodnie z przykładem poniżej:

Kliknięcie przycisku [Zatwierdź] dodano nową pozycję na liście.

Bez względu na typ, pierwszy dodany adres zawsze będzie ustawiany jako domyślny (symbolizuje to ikona ). W celu ustawienia innego adresu jako domyślnego, należy kliknąć w ikonę .

    • Konta bankowe

Ostatnia sekcja odpowiedzialna jest za konta bankowe. Pojawią się tutaj pozycje podane podczas początkowej konfiguracji aplikacji maszfakture.pl. Podobnie jak w sekcji adresów, pierwsze dodane konto domyślnie ustawiane jest jako domyślne, a kliknięcie w ikonę ustawi inną pozycję jako domyślną.