Pomoc maszfakture.pl
1.3.1 Firma
Karta [Firma] zawiera informacje odnośnie danych teleadresowych firmy. Znajdziemy tutaj dane, które podawaliśmy podczas konfiguracji aplikacji maszfakture.pl. Zostały one podzielone na kilka sekcji:
-
- Dane rejestrowe
- Szczegółowe informacje
Wybrana podczas konfiguracji początkowej metoda rozlicznia podatku VAT.
-
- Adresy
Miejsce pozwalające na wprowadzenie kilku adresów. W celu dodania nowego typu adresy należy kliknąć przycisk [Dodaj]. Na ekranie pojawi się okno [Nowy adres] zgodnie z poniższą grafiką:
W oknie [Nowy adres] wybieramy odpowiednie typ adresu: Niezdefiniowany (domyślnie zaznaczony), Podstawowy, Korespondencyjny, Dostawy lub Wysyłki. Następnie wprowadzamy odpowiednie dane, zgodnie z przykładem poniżej:
Kliknięcie przycisku [Zatwierdź] dodano nową pozycję na liście.
Bez względu na typ, pierwszy dodany adres zawsze będzie ustawiany jako domyślny (symbolizuje to ikona ). W celu ustawienia innego adresu jako domyślnego, należy kliknąć w ikonę .
-
- Konta bankowe
Ostatnia sekcja odpowiedzialna jest za konta bankowe. Pojawią się tutaj pozycje podane podczas początkowej konfiguracji aplikacji maszfakture.pl. Podobnie jak w sekcji adresów, pierwsze dodane konto domyślnie ustawiane jest jako domyślne, a kliknięcie w ikonę ustawi inną pozycję jako domyślną.