Pomoc maszfakture.pl

4.2.2.1 Dodawanie pracownika do systemu

W celu dodania pracownika do systemu maszfakture.pl należy postępować według poniższej procedury:

  • Podanie adresu e-mail pracownika
  • W pierwszej kolejności należy podać adres e-mail pracownika, którego chcemy dodać do systemu maszfakture.pl. Po wpisaniu adresu poczty elektornicznej w polu E-mail, klikamy przycisk [Dodaj nowego pracownika].

  • Wpisanie imienia i nazwiska pracownika wraz z hasłem do konta
  • W przypadku pierwszej rejestracji danego użytkownika, system maszfakture.pl wykryje jego brak w bazie danych i poprosi o podanie dodatkowych informacji takich jak imię i nazwisko pracownika wraz z podaniem hasła do tworzonego konta. Poniższa grafika prezentuje wygląd w/w komunikatu z polami wymagającymi uzupełnienia.

    Po wprowadzeniu wymaganych danych, klikamy przycisk [Dodaj nowego pracownika], zgodnie z poniższą grafiką.

  • Dodanie pracownika do systemu
  • Po kliknięciu w przycisk [Dodaj nowego pracownika] na ekranie pojawi się komunikat o pomyślnym dodaniu pracownika, co prezentuje poniższa grafika.

  • Błąd poczas dodawania pracownika do innej firmy
  • Jeśli jesteśmy właścicielami kilku firm i chcielibyśmy dodać tego samego pracownika wszystkich firm, operacja zakończy się niepowodzeniem, przedstawionym na poniższej grafice. Każdy nowy użytkownik systemu maszfakture.pl wymaga posługiwania się nowym adresem e-mail.