Pomoc maszfakture.pl

4.1.2.1 Dodawanie pracownika do systemu

W celu dodania pracownika do systemu maszfakture.pl należy postępować według poniższej procedury:

    • Podanie adresu e-mail pracownika

W pierwszej kolejności należy podać adres e-mail pracownika, którego chcemy dodać do systemu maszfakture.pl. Po wpisaniu adresu poczty elektornicznej w polu E-mail, klikamy przycisk [Dodaj nowego pracownika].

    • Wpisanie imienia i nazwiska pracownika wraz z hasłem do konta

W przypadku pierwszej rejestracji danego użytkownika, system maszfakture.pl wykryje jego brak w bazie danych i poprosi o podanie dodatkowych informacji takich jak: imię i nazwisko pracownika wraz z podaniem hasła do tworzonego konta. Poniższa grafika prezentuje wygląd wspomnianego komunikatu z polami wymagającymi uzupełnienia.

Po wprowadzeniu wymaganych danych, klikamy przycisk [Dodaj nowego pracownika], zgodnie z poniższą grafiką.

    • Dodanie pracownika do systemu

Po kliknięciu w przycisk [Dodaj nowego pracownika] na ekranie pojawi się komunikat o pomyślnym dodaniu pracownika, co prezentuje poniższa grafika.

    • Błąd podczas dodawania pracownika do innej firmy

Jeśli jesteśmy właścicielami kilku firm i chcielibyśmy dodać tego samego pracownika wszystkich firm, operacja zakończy się niepowodzeniem, przedstawionym na poniższej grafice. Każdy nowy użytkownik systemu maszfakture.pl wymaga posługiwania się nowym adresem e-mail.