Pomoc maszfakture.pl

2.1.2 Inny

Proces dodawania innego systemu handlowego do maszfakture.pl przebiega według następującej procedury:

    • Konfiguracja systemu handlowego

Poniższa grafika przedstawia początkowe okno kreatora dodawania systemu handlowego. Klikamy przycisk [Dalej].

    • Wybranie wykorzystywanego systemu handlowego

Kolejnym krokiem jest wybranie z listy systemu handlowego. Jeśli na liście nie ma wykorzystywanego przez nas programu handlowego lub nie korzystamy z żadnego oprogramowania do wystawiania faktur, należy wybrać pozycję [Inny lub brak]. Następnie klikamy przycisk [Dalej].

    • Wprowadzenie nazwy wykorzystywanego systemu

W kolejnym kroku program maszfakture.pl poprosi o wprowadzenie nazwy wykorzystywanego systemu handlowego. Pole [Nazwa posiadanego systemu] jest polem opcjonalnym. Jeśli nie korzystamy z żadnego oprogramowania, pole możemy zostawić puste. Po wprowadzeniu wszystkich wymaganych danych należy kliknąć przycisk [Dalej].

    • Podsumowanie

Na koniec kreator wyświetli krótkie podsumowanie przeprowadzonej konfiguracji. Po naciśnięciu przycisku [OK] program maszfakture.pl zakończy konfigurację.

    • Faktury zakupu

Dokumenty przesyłane przez kontrahentów lub biuro księgowe będą umieszczane na liście [FAKTURY ZAKUPU].

    • Pobieranie dokumentów

Dzięki tej konfiguracji będziemy mogli otrzymywać dokumenty zakupu od swoich kontrahentów lub biura księgowego. Pozwoli to na podgląd otrzymywanych dokumentów oraz ich pobranie w formacie *.pdf. Kolejne udogodnienie to możliwość przesłania takich dokumentów do biura księgowego. Poniższa grafika przedstawia pobrane dokumenty, ich podgląd oraz możliwość pobrania lub wysłania do biura księgowego.