Skanowanie

OCR faktur – co to właściwie jest?

Skanowanie faktur zakupowych to nowa funkcjonalność systemu maszfakture.pl. OCR – bo tak inaczej nazywane jest skanowanie – polega na rozpoznawaniu tekstu na dokumencie (w naszym przypadku fakturach). Niezależnie od postaci w jakiej rachunek dotrze do firmy lub biura księgowego, digitalizacja faktur oraz zastosowana technologia OCR pozwala na ich import do wykorzystywanych systemów finansowo-księgowych. Praca z programem OCR do faktur sprawia, że dane z nich są wprowadzane do programów handlowych i księgowych o wiele szybciej i z mniejszym wysiłkiem. Dla firm jest to wygoda, nowoczesność i ułatwienie przepływu dokumentów do biura rachunkowego. Dla księgowości skanowanie faktur do programu oznacza koniec ery mozolnego przepisywania papierowych faktur kosztowych klientów.

Zapoznaj się z przygotowanym przez nas rozwiązaniem dla firm oraz dedykowanym rozwiązaniem dla biur księgowych w zakresie obsługi, udostępniania oraz wprowadzania faktur do programów handlowych i księgowych.